czwartek, 5 lutego 2015

unusual photos-niezwykłe zdjęcia.

Hej wszystkim!
Jak wiecie mamy śnieg, nie jest to jakaś super pogoda,więc na rozchmurzenie mam kilka zdjęć z serii "niezwykłe",które były zapisane w moim laptopie i świat ich nie widział :)
Dla mnie są one niezwykłe,ponieważ oddają swój urok,czar,klimat i oczywiście to co jest w rzeczywistości bez żadnych przeróbek,photoshopów i innych tego typu. Zdjęcia,które zaraz zobaczycie nie były robione na odwal,na szybkiego,ani nic z tych rzeczy,tylko kilka lat się u mnie kolekcjonowały i właśnie powstała ta seria niezwykłych :) Mam nadzieję,że wam się spodoba,bo ja jestem w nie mega zapatrzona.
Zatem zapraszam do obejrzenia!



























P.S. Zakaz kopiowania i publikowania zdjęć bez mojej zgody.All rights reserved. !

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz